star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

Gaukite tobulų klientų atsiliepimų

Klientas Darbas

Gerai atliktas darbas visuomet yra proga gauti daugiau dažymo darbų. Perskaitykite mūsų patarimus, kaip gauti tobulų klientų atsiliepimų

Pagerinkite savo santykius su klientais, gavę puikių atsiliepimų

Niekas taip nepadės gauti daugiau darbų kaip laimingo kliento rekomendacija. Gerai atliktas darbas yra proga jūsų verslui augti, tad nepraleiskite galimybės gauti klientų atsiliepimų.

Malonūs gestai atlikus darbą

Paprastai darbas užsibaigia sąskaita, tačiau pridėję nedidelę dovanėlę paliksite įspūdį. Pavyzdžiui, galite padovanoti pavyzdinę projekte naudotos spalvos dažų skardinę nedideliems pataisymams arba keletą nedidelių dažymo teptukų su ant jų atspausdinta jūsų kontaktine informacija. Maži gestai gali padėti jums išsiskirti iš konkurentų.

Akis į akį

Laimingas klientas jausis dar laimingesnis, jei žinos, kad jus pažįsta ir gali pasitikėti. Tad svarbu atsiliepimo paprašyti asmeniškai – tai parodys, kad jums rūpi jūsų kliento nuomonė ir turėsite daugiau šansų gauti teigiamą atsaką.

Susisiekite su klientu atlikę darbą

Nusiuntę klientui elektroninį arba popierinį laišką su keletu klausimų, pvz., „Kaip vertinate suteiktas paslaugas?” arba „Ar patarimai dėl spalvų ir apdailos buvo naudingi?” paskatinsite jį pateikti atsiliepimą. Tiesioginiai klausimai paprastai veikia geriau, nei tuščias popieriaus lapas.

Nebijokite paredaguoti

Žmonės paprastai nekalba tobulais sakiniais, kuriuos galima imti ir cituoti. Jei klientas pagyrė jūsų darbą, pasiteiraukite, ar galite jį pacituoti, ir nusiųskite el. laišką su citata, kad šis ją patvirtintų.

Pateikite išsamesnės informacijos

Atsiliepimai yra paveikesni, jei juos galima kam nors priskirti ir juose pateikiama šiek tiek informacijos apie patį darbą ir atlikimo vietą. Dauguma klientų nenorės dalintis savo vardu ir pavarde, bet šiek tiek papildomos informacijos (pvz., „Jonas, Vilnius, keturių kambarių namas”) gali turėti didelės reikšmės.

Pridėkite nuotraukų

Atsiliepimai yra daug paveikesni juos pateikus kartu su nuotraukomis. Tačiau būtinai paprašykite leidimo naudoti užbaigto darbo nuotraukas, ypač jei planuojate jas siųsti naujiems klientams. Be to, įsitikinkite, kad jose nėra nieko, kuo remiantis būtų galima identifikuoti savininką ar adresą, pvz., šeimos nuotraukų ar laiškų. Demonstravimo įrankis yra puikus būdas darbams demonstruoti.

Būkite pasiekiamas

Įsitikinkite, kad ant visų dalykų, kuriuos pateikiate klientams, būtų jūsų kontaktinė informacija, pvz., ant vizitinių kortelių, sąskaitų ir el. laiškų, kad klientai žinotų, kur siųsti atsiliepimus. Ši informacija turi apimti visas paskyras socialiniuose tinkluose , kad klientai galėtų jus pažymėti savo socialinių tinklų paskyrose.

Gerai atliktas darbas yra proga jūsų verslui augti
p1_b1_03_-_get_the_perfect_reference_from_clients1b_1.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau