Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Klientų pasitenkinimas reiškia tolesnį bendradarbiavimą ir puikias verslo plėtros galimybes. Čia pateikiame keletą patarimų, kad klientai būtų patenkinti jūsų atliekamais darbais



Savo namais besididžiuojantys klientai dažnai nuvertina dažymo darbų sukeliamą netvarką. Tačiau jei su klientais bendrausite aiškiai, jie išliks patenkinti.

Bendraukite

Jei su klientais kalbėsitės, jie jausis turintys įtakos šiame procese ir tikriausiai bus supratingesni iškilus problemoms. Jei užbaigus darbus klientai yra namuose, parodykite, ką nuveikėte, ir ką planuojate daryti toliau. Jei darbų metu jie yra išvykę, el. paštu arba žinute nusiųskite patalpos nuotraukų – taip klientai jausis ramiau. O jeigu planuojate į darbą neatvykti, aiškiai apie tai praneškite  iš anksto.

Dirbkite su maloniais pagalbininkais

Papildomų pagalbininkų elgesys bus siejamas su jumis, tad dirbkite tik su tais žmonėmis, kuriais pasitikite. Kaip jie kalba su klientu? Ar dirbdami jie keikiasi ir rėkauja? Galbūt jie garsiai skundžiasi įrankiais ar darbo vieta? Jei darbininkų elgesys privers klientą nepatogiai jaustis savo paties namuose, tai gali prastai atsiliepti jums ir pakenkti jūsų santykiams su klientais.

Būkite labai atidūs

Jei nutiktų koks nors nelaimingas atsitikimas, net ir nedidelis, geriausia iš karto pranešti klientui, nei nutylėti ir leisti pačiam klientui tai atrasti. Visur naudokite apsauginius paklotus, net ir tose namų dalyse, kurių nedažote, tačiau per kurias vaikštote, pvz., prieškambariuose ir koridoriuose. Net ir vienas paliktas pėdsakas ar dažų lašas gali priversti klientus pasijausti, kad jums nerūpi.

Būkite savo darbo vietoje

Jei atliekant darbus klientai yra namuose, apsvarstykite jiems keliamus suktrukdymus. Jei kiekvienos dienos pabaigoje patalpą išvalysite ir pasiimsite su savimi kiek įmanoma daugiau priemonių, dauguma klientų pastebės papildomas pastangas. Net jei medžiagas reikia palikti, laikykite jas tvarkingai uždengtas ir patrauktas iš kelio.

Jei kurią nors dieną negalėsite dirbti, klientui praneškite iš anksto