star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Klientas Darbas

Klientų pasitenkinimas reiškia tolesnį bendradarbiavimą ir puikias verslo plėtros galimybes. Čia pateikiame keletą patarimų, kad klientai būtų patenkinti jūsų atliekamais darbais

Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Savo namais besididžiuojantys klientai dažnai nuvertina dažymo darbų sukeliamą netvarką. Tačiau jei su klientais bendrausite aiškiai, jie išliks patenkinti.

Bendraukite

Jei su klientais kalbėsitės, jie jausis turintys įtakos šiame procese ir tikriausiai bus supratingesni iškilus problemoms. Jei užbaigus darbus klientai yra namuose, parodykite, ką nuveikėte, ir ką planuojate daryti toliau. Jei darbų metu jie yra išvykę, el. paštu arba žinute nusiųskite patalpos nuotraukų – taip klientai jausis ramiau. O jeigu planuojate į darbą neatvykti, aiškiai apie tai praneškite  iš anksto.

Dirbkite su maloniais pagalbininkais

Papildomų pagalbininkų elgesys bus siejamas su jumis, tad dirbkite tik su tais žmonėmis, kuriais pasitikite. Kaip jie kalba su klientu? Ar dirbdami jie keikiasi ir rėkauja? Galbūt jie garsiai skundžiasi įrankiais ar darbo vieta? Jei darbininkų elgesys privers klientą nepatogiai jaustis savo paties namuose, tai gali prastai atsiliepti jums ir pakenkti jūsų santykiams su klientais.

Būkite labai atidūs

Jei nutiktų koks nors nelaimingas atsitikimas, net ir nedidelis, geriausia iš karto pranešti klientui, nei nutylėti ir leisti pačiam klientui tai atrasti. Visur naudokite apsauginius paklotus, net ir tose namų dalyse, kurių nedažote, tačiau per kurias vaikštote, pvz., prieškambariuose ir koridoriuose. Net ir vienas paliktas pėdsakas ar dažų lašas gali priversti klientus pasijausti, kad jums nerūpi.

Būkite savo darbo vietoje

Jei atliekant darbus klientai yra namuose, apsvarstykite jiems keliamus suktrukdymus. Jei kiekvienos dienos pabaigoje patalpą išvalysite ir pasiimsite su savimi kiek įmanoma daugiau priemonių, dauguma klientų pastebės papildomas pastangas. Net jei medžiagas reikia palikti, laikykite jas tvarkingai uždengtas ir patrauktas iš kelio.

Jei kurią nors dieną negalėsite dirbti, klientui praneškite iš anksto
p1_b1_09_-_keep_your_clients_happy_on_every_job_1b_1.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau