Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Nuoširdūs klientų atsiliepimai padeda jums geriau atlikti savo darbą, tačiau gauti nuoširdžių rekomendacijų ne visuomet lengva. Perskaitykite mūsų patarimus, kaip prakalbinti klientą

_______________

Gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų – kurių dalis galbūt taps svarbiausiomis rekomendacijomis – gali būti sudėtinga, nes kai kurie žmonės gali drovėtis teikti kritiką ar pagyrimų. Tačiau jūsų verslo plėtrai visada naudinga stengtis juos prakalbinti.

Kurkite santykius                                                                                        

Projekto metu dažnai turėsite vertingo laiko klientui pažinti. Net jei matotės vos keletą minučių dienos pradžioje ar pabaigoje, aptarkite darbus, pasiūlykite patarimų ir išklausykite jų pastebėjimų. Jei jūsų kliento nėra vietoje, praneškite jiems apie darbo eigą el. paštu nusiuntę nuotraukų ar parašę žinutę, kad sukurtumėte pasitikėjimu grįstus santykius. Žmonės yra daug atviresni su tais asmenimis, kuriuos pažįsta ir kuriais pasitiki, o ne su tais, kuriuos laiko svetimais.

Atsiverkite

Daug labiau tikėtina, kad klientas pateiks jums nuoširdžių atsiliepimų, jei manys, kad tą patį padarytumėte dėl jų. Projekto metu būkite pasiruošę suteikti patarimų ir sąžiningai įvertinti atliekamus darbus.

Neskubėkite

Užbaigę projektą neskubėkite prašyti atsiliepimų, o paprašę duokite klientui laiko atsakyti. Paaiškinkite, kaip jums svarbu sulaukti įvertinimo ir paprašykite atsakyti jam patogiausiu metu.

Paskatinkite atsakyti

Kartais pagrindinis klausimas, pvz., „Ką manote apie grindjuosčių apdailą?” arba „Dabar, kai matote kambarį su visais baldais, ar esate patenkintas tuo, kaip atrodo spalva ?”, gali paskatinti klientą kalbėti.

Suteikite klientui erdvės

Nors visada vertinga asmeniškai prašyti klientų atsiliepimų,  , labiau tikėtina, kad konstruktyvios kritikos sulauksite, jei atsiliepimai nebus pateikiami akis į akį. Pabandykite nusiųsti klausimų el. paštu, kad klientas nesijaustų nepatogiai kalbėdamas apie tuos aspektus, kuriais nebuvo labai patenkintas. Kai kurie iš šių aspektų gali būti neteisingi ir jūs galėsite mandagiai ištaisyti nesusipratimus, tačiau neįsitraukite į ginčą ir visuomet padėkokite už pateiktą grįžtamąjį ryšį. Kartais gausite tokių atsakymų, kurie jums labai padės tobulinant santykius su klientais.

Labiausiai tikėtina, kad klientas duos nuoširdžių atsiliepimų, jei jis manys, kad tą patį padarytumėte dėl jo

_______________