star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

Ką klientams reikia žinoti apie jus

Klientas

Geras pirmasis įspūdis yra svarbus, tačiau gali kilti pagunda potencialiems klientams per anksti papasakoti per daug dalykų. Šis 5 punktų kontrolinis sąrašas padės kurti gerus santykius su naujais klientais

Geras pirmasis įspūdis ir santykiai su klientais dažytojams

Jūs esate ekspertai

Per pirmą susitikimą su klientu pasidalinkite savo kompetencijos sritimis, kiek laiko dirbate šioje srityje ir bet kokių specialistų kontaktais, kuriuose galite pasikviesti į pagalbą. Nedarykite prielaidos, kad klientas žino apie visus jūsų įgūdžius. Kuo aktualesnė patirtis, tuo geriau: jei jau dirbote jų gatvėje, pastate ar panašaus stiliaus namuose, praneškite klientams.

Jūs esate profesionalai

Akreditacija naujiems klientams suteikia pasitikėjimo, o tai yra raktas į gerus santykius. Be to, akreditacija jums suteikia svarbios pagalbos ir apsaugos. Paminėkite bet kokias atitinkamas narystes, kartu su draudimo ir profesinėmis garantijomis, kurios jiems galėtų suteikti papildomo pasitikėjimo.

Jūs esate atviri

Dažymas ir dekoravimas gali sukelti netvarką. Apie tai praneškite klientams, tačiau kartu papasakokite ir apie tai, kaip dirbate: ar susipakuojate priemones dienos pabaigoje, ar viską išsinešate? Jei jie žinos, kaip (ir su kuo) jūs dirbate, klientams bus lengviau jus įsivaizduoti dirbant jų namuose.

Jūs įkvepiate

Žmonės tapatinasi su istorijomis, tad raskite būdų, kaip jūsų įmonė galėtų jas papasakoti. Tai galima padaryti parodant skirtingų jūsų atliktų dažymo darbų bei stilių „prieš” ir „po” nuotraukas arba pasidalinant patenkintų klientų rekomendacijomis. Tad gerai išnaudokite savo darbų demonstraciją . Potencialūs klientai nori žinoti, kad naujos erdvės galimybės jums rūpi taip pat, kaip ir jiems.

Su jumis lengva susisiekti

Jei jus lengva surasti ir jūs turite paskyrų internete, klientai pasitikės, kad tai yra ilgalaikis verslas. Nukreipkite juos į savo svetainę, jei tokią turite, arba socialinių tinklų  paskyras. Ant vizitinių kortelių pateikite fizinį adresą, telefono numerius ir socialinių tinklų paskyras.

Akreditacija naujiems klientams suteikia pasitikėjimo, o tai yra raktas į gerus santykius
p1_b1_14_whatclientneedstoknowaboutyou_b-615420620_1.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau