star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

Išnaudokite visas darbo apimties pakeitimų galimybes

Verslas

Kai klientas apsigalvoja dėl projekto plano, tai gali būti verslo galimybė, o ne problema

Verslo galimybės sudarius naują dažymo darbų apimtį

Jei projekto metu klientas pageidauja papildomų darbų, tai neturėtų sukelti problemų. Jei su tuo susidorosite pozityviai, darbo apimties pakeitimas gali reikšti verslo galimybę.

Peržiūrėkite darbo apimtį

Kartais darbo metu klientas norės pasinaudoti proga, kad jūs esate vietoje. Klientui užklausus dėl papildomo darbo būkite atviri pasiūlymams, tačiau būtinai pasiteiraukite, ar šis pageidautų kainos pasiūlymo už visus darbus, kurie nepatenka į sutartą darbo apimtį . Tokiu būdu maloniai priminsite, kad tai, ko jie prašo, nebuvo įtraukta į pradinį projekto planą ir kainos pasiūlymą.

Parodykite galimybes

Jei klientas vis dar domisi papildomu darbu, naudinga nurodyti kitas sritis, kurios anksčiau nebuvo apsvarstytos. Pavyzdžiui, jei klientas pageidauja papildomai perdažyti langų rėmus, galbūt jis apsvarstytų ir grindjuosčių atnaujinimą? Paaiškinkite, kaip galima sutaupyti daugiau darbų atliekant dabar, kol jūs dar esate vietoje. Pavyzdžiui, galbūt papildomam darbui atlikti jūs galite panaudoti jau nupirktus produktus ?

Siūlykite iš naujo

Jei panašu, kad jūsų klientas pageidautų papildomo darbo ir sutiktų išplėsti projekto planą, savo paslaugas siūlykite taip, lyg imtumėtės naujo kliento. Supažindinkite jį su panašiais savo atliktais darbais ir paaiškinkite, kodėl šiuos darbus būtų naudinga atlikti dabar, o ne vėliau.

Rekomendacijos, santykiai ir nuolaidos

Darbo apimties pakeitimai gali suteikti daugiau verslo galimybių nei brangesnių paslaugų pardavimas arba naujo kainos pasiūlymo sudarymas. Jei darbas atliktas gerai ir santykiai su klientu taip pat yra geri, galite suteikti nuolaidų būsimiems darbams, kad papildomi darbo apimties pakeitimų kaštai būtų lengviau prieinami. Be to, galite pasiūlyti ypatingus būsimų pataisymų darbų įkainius arba grąžinti dalį pinigų, jei klientas parekomenduos jūsų paslaugas savo šeimos nariams ar draugams ir šie atliks užsakymą.

Jei panašu, kad jūsų klientas norėtų atlikti papildomų darbų, juos siūlykite taip, lyg imtumėtės naujo darbo
p1_b1_10_-_change_in_scope_of_work_1b.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau