star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

Kad daugiau nebereikėtų perdaryti darbų

Klientas Darbas

Tai, kaip dirbate projekto pradžioje, gali padėti išvengti prašymų perdaryti darbus jam besibaigiant

Išvenkite darbų perdarymo sudarę gerą darbo apimtį

Jei su klientu sudarysite projekto darbų apimties sutartį prieš pradėdami darbus, sumažinsite riziką, kad darbus vėliau reikės perdaryti. Čia pateikiame keletą punktų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį.

Aiškiai nurodykite detales

Viską, dėl ko sutarėte su klientu, aiškiai surašykite į darbų apimtį. Pateikite kiek įmanoma daugiau detalių ir nepradėkite darbų, kol nepasiektas susitarimas. Aiškiai nurodykite, kurios sienos bus dažomos, dažų sluoksnių skaičių, tūrį ir spalvų kodus ar dažų pavadinimus, visus paruošimo ir valymo darbus bei tai, kas neįskaičiuota. Žr. „Kaip su klientais sudaryti sutartis”,  kur rasite daugiau informacijos apie tai, ką paminėti.

Sudarykite darbų santrauką

Darbų santraukoje pateikiami svarbiausi darbo aspektai, tai dažnai yra sutarties su klientu dalis. Nuo sutarties ji skiriasi tuo, kad sutartyje pateikiamos visos jūsų nuostatos ir sąlygos, o santrauka yra naudingas svarbių detalių: spalvų kodų ar pavadinimų, numatomų pradžios ir pabaigos datų, paruošimo darbų, apdailos, dažysiamų objektų ir sąskaitų apmokėjimo datos, priminimas. Santrauką laikykite darbo vietoje kaip kontrolinį sąrašą.

Reguliariai pasitarkite su klientu

Jei projekto metu su klientu reguliariai tarsitės, galėsite iš karto atlikti pataisymus, tad nereikės visko perdaryti darbams pasibaigus. Jei darbų metu kliento namie nėra, galbūt vertėtų susitikti kas keletą dienų, kad sužinotumėte, ar jis patenkintas. Jei klientas išvykęs atostogų, naudinga nusiųsti atliktų darbų nuotraukų el. paštu.

Tegu spalvą renkasi klientas

Vertinga dalintis savo patirtimi renkant spalvas, tačiau, siekdami išvengti problemų ateityje, visuomet leiskite klientui padaryti galutinį pasirinkimą. Naudokitės programėle „Visualizer”, kad šiam būtų lengviau apsispręsti, tuomet įtraukite jo pasirinktą spalvą į darbo apimtį ir sutartį, kad darbų pabaigoje nekiltų ginčų. 

Viską, dėl ko sutarėte su klientu, įrašykite į darbo apimtį
p1_b1_11_-_put_an_end_to_re-dos_1b.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau