star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

5 dalykai, dėl kurių vertėtų susirūpinti padedant naują darbą

Verslas Darbas

Naujas darbas? Užbėkite problemoms už akių, perskaitę mūsų sąrašą, kuriame pateikiami su naujais dažymo projektais susiję įspėjamieji ženklai

Sutarkite dėl naujų darbų projekto plano

Tai jau pradėtas darbas

Kartais nauji dažymo projektai nėra tokie nauji – juos pradėjo ir neužbaigė kitas dažytojas arba namų savininkas, supratęs, kad neturi laiko arba įgūdžių darbui užbaigti. Tai neturi būti priežastimi atsisakyti darbo, tačiau svarbu žinoti, kas jau buvo padaryta ir kodėl. Jei klientas turėjo nepagrįstų reikalavimų vienam dažytojui, tai gali pasikartoti.

Jūsų klientas turi „pasidaryk pats” idėjų

Net jei jie dar neatsiraitojo rankovių, kartais klientai nori padėti, nes jiems patinka darbuotis patiems arba darbus jie nori atlikti pigiau. Jei klientas įsitraukęs į darbą, aiškiai pasakykite apie reikalaujamus standartus ir raštu sutikite, kad nesate atsakingas už jo atlikto darbo kokybę. Šiuo atveju labai svarbu turėti išsamią darbo apimtį .

Dar nesutikote „boso”

Dėl bet kokio naujo projekto darbo apimties turite nuspręsti su tuo žmogumi, kuris jums mokės pinigus, nes sutartį sudarote su juo. Įsitikinkite, kad būtent šis asmuo patvirtina bet kokias sutartis, o ne jo draugas ar šeimos narys. Jei dirbate su pora, įsitikinkite, kad abu sutarė dėl tokių dalykų kaip, pvz., spalvos ir ką reikia nudažyti.

Niekas nenori imtis iniciatyvos

Ar jūsų klientas nelabai žino, ko nori? Ar jie linkę sprendimus palikti jums? Jei klientas pradžioje aiškiai nepasako, ko pageidauja, būkite paslaugus ir jiems pagelbėkite, tačiau aiškiai pasakykite, kad tai jų sprendimas. Tuomet įsitikinkite, kad tai įtraukta į sutartį bei darbo apimtį.

Jūsų patarimai ignoruojami

Patarimų dėl tinkamos apdailos siūlymas yra geras būdas savo kompetencijai parodyti. Nors ir svarbu neparinkti spalvų už klientą (dėl to nuspręsti turi jis), atsargiai elkitės su tais klientais, kurie visiškai nenori įsiklausyti į jūsų patarimus arba primygtinai reikalauja tokios apdailos, kuri paviršiui netinka. Galiausiai jūs būsite kaltas, jei klientui nepatiks rezultatas.

Dėl darbo apimties spręskite su tuo asmenimi, kuris moka pinigus, nes jūsų sutartis galiausiai sudaroma su juo
p1_b1_13_-_5_red_flags_for_new_jobs2b_1.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau