star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

7 veiksmų naujo projekto kontrolinis sąrašas

Verslas Darbas

Išsamus projekto kontrolinis sąrašas, kad dažymo darbai eitųsi sklandžiai

Produktų planas ir projekto kontrolinis sąrašas dažytojams

Peržiūrėję paprastą projekto kontrolinį sąrašą įsitikinsite, kad esate pasiruošę pradėti naują darbą. Štai į ką reikėtų atkreipti dėmesį.

1. Spalvų patikrinimas

Ar jūsų klientas galutinai nusprendė, kokios spalvos pageidauja? Nors svarbu klientui patarti ir pasidalinti savo patirtimi, galutinį sprendimą priimti turi jis pats. Jei turėsite aiškų spalvų kodų arba pavadinimų sąrašą, suteiksite klientui papildomo pasitikėjimo jumis.

2. Darbo apimties patikra

Ar į darbo apimtį įtraukėte visą išsamią informaciją apie darbą, įskaitant paruošimo darbus, spalvų kodus, galimą sluoksnių skaičių, problemas, kurias reikės išspręsti, ypatingus pageidavimus ir dažysiamus paviršius? Jei to neturite, geriausia nepradėti jokių darbų. Be to, darbo apimties sudarymas klientams  parodys, kad jie dirba su savo srities profesionalais.

3. Produktų patikra

Sutarus dėl darbo apimties ir prieš nutariant dėl bet kokių terminų ir projekto plano, laikas patikrinti jūsų turimas medžiagas – ar tiekėjai galės suteikti reikalingas medžiagas reikiamu laiku? Ar reikės atlikti kokią nors ypatingą apdailą, kuriai medžiagų gali tekti ieškoti ilgiau? Ar apsvarstėte reikalingą gruntą ir kitus įrankius?

4. Rinkinio patikra

Ar reikės kokios nors ypatingos įrangos, pvz., itin aukštų kopėčių ar galingo šlifuoklio? Ar jūsų turimi įrankiai atlaikys darbą?

5. Komandos patikra

Ar kokiuose nors darbo etapuose reikės papildomos pagalbos, pvz., asistento ar tinkuotojo? Prieš sutardami dėl kaštų, laiko ir projekto plano, dar kartą patikrinkite jų pasiekiamumą ir įkainius.

6. Sutarties patikra

Išsami sutartis su klientu turi numatyti darbo apimtį ir apmokėjimo nuostatas, draudimo ir garantijų informaciją, kliento įsipareigojimus suteikti prieigą ir kitas nuostatas, kurias pasirinksite įtraukti. Klientui neperskaičius ir nepasirašius sutarties negalima pradėti jokių darbų.

7. Finansų patikra

Galiausiai, jei prašėte sumokėti avansą, ar jis buvo sumokėtas?

 

Sutarę dėl darbo apimties, peržiūrėkite savo turimas medžiagas
p1_b1_18_-_your_new-project_checklist1b.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau