star social-channel-googleplus surface account images colour extern-link map location store-on star brush paint-rol paint tester conditions delivery payment minus_16px plus_16px close_16px arrow-down_16px arrow-up_16px arrow-right_16px selected_16px email external-link social-facebook social-googleplus social-twitter list work business clients painters-icons-v2-source_pdf social-channel-facebook social-channel-instagram social-channel-instagram2 social-channel-twitter social-channel-youtube carrousel_prev carrousel_next download save-colour-off shopping-cart shopping-list store-finder search share save-colour-off2 save-colour-on info-off info-on workspace loader close

Projekto pabaigos kontrolinis sąrašas

Verslas Darbas

Kiekvienas užbaigtas projektas yra jūsų verslo išbandymas. Tad kaip įgytą patirtį pritaikyti kitam darbui?

Klientų atsiliepimai yra esminė jūsų projekto įvertinimo ir kontrolinio sąrašo dalis

Praktinė patirtis dažnai yra geriausias būdas mokytis. Užbaigę projektą, naudokitės mūsų paprastu projekto kontroliniu sąrašu, kad įvertintumėte darbą ir rastumėte būdų verslui patobulinti.

Pradinė darbo apimtis

Ar darbo apimtis buvo tiksli? Jei reikėjo atlikti papildomų darbų, kokie buvo šie darbai, ar jie buvo apmokėti? Jei pastebite, kad tam tikros problemos kartojasi, pvz., klientai reikalauja papildomo valymo užbaigus darbą, gali būti, kad jūsų sudaroma darbo apimtis yra nepakankama arba netenkate galimybių parduoti brangesnes paslaugas.

Išteklių skyrimas

Ar nuvertinote medžiagų  arba darbo kaštus? Egzistuoja paprastos taisyklės, į kurias reikia atkreipti dėmesį siekiant patobulinti darbo įvertinimą ir sąmatą. Pirmiausia darykite prielaidą, kad jūsų ir jūsų kolegų produktyvumas sieks 80 %, taip turėsite papildomo laiko, jei darbų atlikimas truktų ilgiau. Jei darbai nuolat trunka ilgiau, nei numatyta, galbūt pervertinate savo darbo tempą. Vertindami naują projektą, pastabas dėl išmatavimų galite įrašyti tiesiai programėlėje „Expert”, kad galėtumėte į jas pasižiūrėti spręsdami dėl kaštų ir tvarkaraščių.

Klientų atsiliepimai

Ar klientas buvo patenkintas užbaigtu projektu, ar gavote jo atsiliepimų? Nuoširdi kliento rekomendacija yra naudingas pardavimo įrankis, tačiau ji gali apimti ir tokį grįžtamąjį ryšį, kuris padės tobulinti jūsų darbo pobūdį.

Netikėtumai

Nuo planavimo pradžios iki darbo užbaigimo gali įvykti nesėkmių. Kaip tvarkotės su problemomis ir ką kitą kartą galėtumėte daryti kitaip? Jei klientas jūsų sutartyje ką nors ne taip suprato, kaip galite to išvengti imdamiesi naujo projekto?

Egzistuoja keletas paprastų taisyklių, padėsiančių tobulinti darbo įvertinimą ir sąmatas
p1_b1_15_-_your_end-of-project_checklist1b_0.jpg

Nauja

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Kaip gauti nuoširdžių klientų atsiliepimų

Skaityti daugiau
Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais ir darbo apimtimi

Kaip tvarkytis su klientų lūkesčiais

Skaityti daugiau
Švari darbo vieta yra raktas į klientų pasitenkinimą ir gerus santykius su klientais

Kad klientai būtų patenkinti visais darbais

Skaityti daugiau